Guidance document : consumer advertising guidelines for marketed health products (for nonprescription drugs including natural health products) / Health Products and Food Branch. : H164-32/2006E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.688897&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Health Products and Food Branch.
Titre Guidance document : consumer advertising guidelines for marketed health products (for nonprescription drugs including natural health products) / Health Products and Food Branch.
Variante du titre Consumer advertising guidelines for marketed health products (for nonprescription drugs including natural health products)
Caption title, preceding main text: Issuance of the final consumer advertising guidelines for marketed health products (for non-prescription drugs including natural health products)
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "Date Adopted 2006/10/18; Effective Date 2006/10/18"
Issued also in French under title: Lignes directrices sur la publicité des produits de santé commercialisés destinée aux consommateurs (pour les médicaments en vente libre incluant les produits de santé naturels).
Electronic monograph in PDF format.
Information sur la publication Ottawa : Health Canada, 2006.
Description 78p.references, tables
ISBN 0-662-44217-2
Numéro de catalogue
  • H164-32/2006E-PDF
Descripteurs Advertising
Health care products
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :