Marketing interentreprises: Iu133-24/2013F-PDF

étude points de vue de BDC.

« Le marketing interentreprises diffère du processus de vente aux consommateurs plus habituel. Par cette étude, l’équipe de Points de vue de BDC voulait mieux comprendre le trajet des clients qui sont des entreprises, en se penchant sur des aspects comme : le processus décisionnel pour les achats; l’élaboration de contenu, le suivi et la conversion; les activités en ligne »--p. 4.

Permanent link to this Catalogue Record: What is a permanent link?
http://publications.gc.ca/pub?id=9.833784&sl=0
MARC XML Format   MARC HTML Format

Department/Agency Banque de développement du Canada.
Title Marketing interentreprises
Subtitle étude points de vue de BDC.
Publication Type Monograph
Language [French]
Other Language Editions [English]
Format Electronic
Electronic Document

Archived Content

Information identified as archived is provided for reference, research or recordkeeping purposes. It is not subject to the Government of Canada Web Standards and has not been altered or updated since it was archived. Please contact the authoring department to request a format other than those available.

We invite you to consult the Frequently Asked Questions page for additional information regarding the Archived Content notice.


Having trouble opening this document?

Note: The URLs contained in this/these document(s) may no longer be functional
Note « Septembre 2013 ». Publi. aussi en anglais sous le titre : Business to business marketing BDC Viewpoints study.
Date 2013.
Number of Pages 70 p. :
Catalogue Number
  • Iu133-24/2013F-PDF
Subject Terms Marketing, Entreprise