Nouvelles boissons en Chine: A74-3/77-2017F-PDF

« Selon Mintel, de janvier 2006 à décembre 2016, 14 872 produits de boissons ont été lancés en Chine. Du nombre total des produits lancés, 50 % étaient nouveaux, tandis que 30 % étaient de nouvelles variétés/ nouveaux éléments de gamme, et 20 % constituaient de nouveaux emballages, de nouvelles formulations et des remises en marché »--Introd., p. 2.

Permanent link to this Catalogue Record: What is a permanent link?
http://publications.gc.ca/pub?id=9.835740&sl=0
MARC XML Format   MARC HTML Format

Department/Agency Agriculture et Agroalimentaire Canada. Agriculture et agroalimentaire Canada. Secrétariat à l'accès aux marches.
Title Nouvelles boissons en Chine
Series Title Secrétariat à l'accès aux marchés, rapport d'analyse mondiale, Série sur l'innovation des produits
Publication Type Series - View Master Record
Language [French]
Other Language Editions [English]
Format Electronic
Electronic Document

Archived Content

Information identified as archived is provided for reference, research or recordkeeping purposes. It is not subject to the Government of Canada Web Standards and has not been altered or updated since it was archived. Please contact the authoring department to request a format other than those available.

We invite you to consult the Frequently Asked Questions page for additional information regarding the Archived Content notice.


Having trouble opening this document?

Note: The URLs contained in this/these document(s) may no longer be functional
Note Publ. aussi en anglais sous le titre : New beverage products in China. Titre de départ. « Avril 2017. » « Préparé par : Ranna Bernard, analyste de marché »--p. 12.
Date 2017.
Number of Pages 12 p. :
Catalogue Number
  • A74-3/77-2017F-PDF
Subject Terms Boisson, Marché international, Analyse de marché