Étude sur les besoins des consommateurs pour un service de consultation technique en rénovation domiciliaire: NH15-603/1991F-PDF

« Le mandat confié au Centre de recherche en gestion de l’UQAM par la SCHL en avril ’91 visait à connaître le comportement actuel et futur du consommateur en matière de rénovation domiciliaire et plus particulièrement de vérifier l'opportunité d’offrir un service de consultation technique en rénovation domiciliaire »--Sommaire exécutif.

Permanent link to this Catalogue Record: What is a permanent link?
http://publications.gc.ca/pub?id=9.837694&sl=0
MARC XML Format   MARC HTML Format

Department/Agency Société canadienne d'hypothèques et de logement.
Title Étude sur les besoins des consommateurs pour un service de consultation technique en rénovation domiciliaire
Publication Type Monograph
Language [French]
Other Language Editions [English]
Format Electronic
Electronic Document

Archived Content

Information identified as archived is provided for reference, research or recordkeeping purposes. It is not subject to the Government of Canada Web Standards and has not been altered or updated since it was archived. Please contact the authoring department to request a format other than those available.

We invite you to consult the Frequently Asked Questions page for additional information regarding the Archived Content notice.


Having trouble opening this document?

Note: The URLs contained in this/these document(s) may no longer be functional
Note « 8 octobre 1991 ». Publié en anglais sous le titre : A study on the needs of consumers for a residential renovation technical advisory board : a summary report. Édition numérisée de l’imprimé 2015 [par Société canadienne d'hypothèques et de logement].
Date 1991.
Number of Pages 116 p.
Catalogue Number
  • NH15-603/1991F-PDF
Subject Terms Rénovation domiciliaire, Sondage d'opinion