Post-opioid campaign evaluation : methodological report / prepared for Health Canada. : H14-330/2019E-PDF

"Health Canada has launched a multi-year advertising campaign on the subject of opioids to address stigma as a barrier to treatment, to raise awareness and understanding of the risks associated with problematic use of opioids (legal and illegal) and to help reduce problematic use, dependence and overdoses. The purpose of this research was to assess the effectiveness of the advertising campaign"--Research objectives, page 6.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.876429&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Health Canada.
Ipsos (Firm). Public Affairs.
Titre Post-opioid campaign evaluation : methodological report / prepared for Health Canada.
Variante du titre Pre- and post- anti-stigma opioid campaign evaluation : methodological report
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Title from cover.
Issued also in HTML format.
"Delivery Date: July 8, 2019."
"Supplier name: Ipsos Public Affairs."
"Contract Number: HT372-192411/001/CY."
"Registration number: POR 010-19."
Issued also in French under title: Évaluation après de la campagne sur les opioïdes : rapport sur la méthodologie.
Information sur la publication Ottawa, ON : Health Canada = Santé Canada, 2019.
©2019
Description 1 online resource (17 pages) + 1 executive summary (3 pages)
ISBN 9780660318745
Numéro de catalogue
  • H14-330/2019E-PDF
Descripteurs Opioids -- Canada -- Public opinion.
Opioid abuse -- Canada -- Public opinion.
Advertising campaigns -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :