Audit of centralized mail / Audit and Evaluation Division. : V32-419/2017E-PDF

"The Centralized Mail initiative was designed in 2011 to direct all incoming Veteran documents to a central location in order to reduce Veteran and staff confusion resulting from multiple address choices. The Centralized Mail project commenced in 2011 and was fully operational by April 1, 2016"--Executive summary, page i.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.877773&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Veterans Affairs Canada, issuing body
Titre Audit of centralized mail / Audit and Evaluation Division.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Vérification du courrier centralisé.
Information sur la publication [Ottawa] : Veterans Affairs Canada = Anciens Combattants Canada, April 2017.
Description 1 online resource (i, 8, 2 pages)
Numéro de catalogue
  • V32-419/2017E-PDF
Descripteurs Canada. Veterans Affairs Canada -- Auditing.
Office mail procedures -- Canada.
Electronic records -- Canada -- Management.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :