Audit of the delivery of bilingual services to the public by Service Canada : SF31-105/2010E-PDF
Although Service Canada has a number of responsibilities under the Official Languages Act, the audit focused mainly on Part IV: delivery of services to the public in both official languages in designated bilingual service centres and call centres.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.694113&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Office of the Commissioner of Official Languages. |
---|---|
Titre | Audit of the delivery of bilingual services to the public by Service Canada |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Autres formats offerts | Papier-[Anglais | Français] |
Note(s) | The catalogue number (SF31-105/2010) and ISBN (978-1-100-52612-6) for the bilingual print edition have been incorrectly copied in this PDF version. |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : Office of the Commissioner of Official Languages December 2010. |
Description | 30p. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Bilingual services |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :