Tourism steps up to the podium - Canadian Tourism Commission reports on leveraging the 2010 Winter Games for Canada : interim report for 2010  : Iu86-42/1-2011E-PDF

Cover image

An interim accounting of early results for the Government of Canada’s investment in a groundbreaking $26 million strategy built around the Games—focused on tourism.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.694282&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry Canada. Canadian Tourism Commission.
Titre Tourism steps up to the podium - Canadian Tourism Commission reports on leveraging the 2010 Winter Games for Canada : interim report for 2010
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Information sur la publication Industry Canada. [2011].
Description 34p.figs., graphs, table, tables, photographs
ISBN 978-1-100-17943-8
Numéro de catalogue
  • Iu86-42/1-2011E-PDF
Descripteurs Tourism
Olympic games
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :