Consumer receptivity to sustainable community design : designing an alternative for the residential suburb in Calgary and seeking the consumer's opinions and choices / [by] William T. Perks and Andrea... : NH15-262/1996E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.569314&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada Mortgage and Housing Corporation.
Titre Consumer receptivity to sustainable community design : designing an alternative for the residential suburb in Calgary and seeking the consumer's opinions and choices / [by] William T. Perks and Andrea Wilton-Clark with the collaboration of Richard Perron and Eduard Epp.
Titre de la série Research report
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Canada Mortgage and Housing Corporation April 1996.
Description 176p.figs., graphs, illus., maps, references, tables, photographs
Numéro de catalogue
  • NH15-262/1996E-PDF
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :