000
| 01340nam 2200253za 4500 |
---|
001 | 9.803031 |
---|
003 | CaOODSP |
---|
005 | 20221107135121 |
---|
007 | cr ||||||||||| |
---|
008 | 150909s2015 xxc |o f|0| 0 eng d |
---|
040 | |aCaOODSP|beng |
---|
043 | |an-cn--- |
---|
086 | 1 |aTU3-5/13-0163E-PDF |
---|
110 | 2 |aTransportation Safety Board of Canada. |
---|
245 | 10|aEngine power loss, emergency landing, and rollover |h[electronic resource] : |bVIH Helicopters Ltd., Kamov Ka-32, C-GKHL, Bella Coola, British Columbia, 25 nm E, 04 August 2013. |
---|
260 | |a[Gatineau] : |bTransportation Safety Board of Canada, |c[2015]. |
---|
300 | |a11 p. : |bphotos, tables, fig. |
---|
490 | 1 |aAviation investigation report ; |vA13P0163 |
---|
500 | |aIssued also in French under title: Perte de puissance du moteur, atterrissage d’urgence et basculement du Kamov Ka-32, C-GKHL, exploité par VIH Helicopters Ltd., 25 nm à l’est de Bella Coola (Colombie-Britannique) le 4 août 2013. |
---|
504 | |aIncludes bibliographical references. |
---|
692 | 07|2gccst|aAircraft accidents |
---|
775 | 08|tPerte de puissance du moteur, atterrissage d'urgence et basculement |w(CaOODSP)9.803033 |
---|
830 | #0|aAviation investigation report ;|vA13P0163|w(CaOODSP)9.504825 |
---|
856 | 40|qPDF|s297 KB|uhttps://publications.gc.ca/collections/collection_2015/bst-tsb/TU3-5-13-0163-eng.pdf |
---|