000 01593nam  2200361zi 4500
0019.874234
003CaOODSP
00520210625051041
006m     o  d f      
007cr bn|||||||||
008190604s1993    onca    o    f000 0 eng d
040 |aCaOODSP|beng|erda|cCaOODSP
043 |an-cn---
0861 |aIu44-139/1993E-PDF
24500|aPrinciples and guidelines for environmental labelling and advertising.
264 1|a[Ottawa] : |bIndustry and Science Canada = Industrie et sciences Canada, |c1993.
300 |a1 online resource (23 pages) : |billustrations
336 |atext|btxt|2rdacontent
337 |acomputer|bc|2rdamedia
338 |aonline resource|bcr|2rdacarrier
500 |aIssued also in french under title: Principes et lignes directrices sur les représentations concernant l'environnement sur les étiquettes et dans la publicité.
500 |a"July 1993."
500 |aDigitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
516 |aElectronic monograph in PDF format.
530 |aIssued also in print format.
69207|2gccst|aGreen products
69207|2gccst|aLabelling
69207|2gccst|aMarketing
69207|2gccst|aStandards
7101 |aCanada. |bIndustry and Science Canada.
77508|tPrincipes et lignes directrices sur les représentations concernant l'environnement sur les étiquettes et dans la publicité.|w(CaOODSP)9.874897
85640|qPDF|s2.90 MB|uhttps://publications.gc.ca/collections/collection_2019/isde-ised/iu44/Iu44-139-1993-eng.pdf