Campagne d'information des électeurs : mise à l'essai des produits de communication : méthodologie / préparé pour Élections Canada ; préparé par Environics Research Group.: SE3-103/2-2019F-1-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.877716&sl=0

Publication information
Department/Agency Environics Research Group.
Élections Canada.
Title Campagne d'information des électeurs : mise à l'essai des produits de communication : méthodologie / préparé pour Élections Canada ; préparé par Environics Research Group.
Variant title Élections Canada - mise à l'essai de la campagne d'information des électeurs 2018
Publication type Monograph
Language [French]
Other language editions [English]
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Publié aussi en anglais sous le titre : Voter information campaign: pre-event testing of communications products: methodology.
Titre de la couverture.
« Numéro de contrat : 05005-180079/001/CY. »
« Numéro d'enregistrement ROP : POR 007-18. »
« Date du rapport : 19-03-2019. »
« PA 9955. »
Publié aussi en format HTML.
Publishing information [Gatineau, Québec] : Élections Canada, 2019.
Description 1 ressource en ligne (81 pages) + sommaire (7 pages)
ISBN 9780660321516
Catalogue number
  • SE3-103/2-2019F-1-PDF
Subject terms Élections
Information
Opinion publique
Sondage d'opinion
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: