Étude d'opinion publique sur la familiarité des utilisateurs de drones avec les nouvelles règles et l'acceptation sociale des drones par le grand public.: T22-248/2021F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.897460&sl=0

Publication information
Department/Agency Canada. Transports Canada, organisme de publication.
Léger Marketing, consultant.
Title Étude d'opinion publique sur la familiarité des utilisateurs de drones avec les nouvelles règles et l'acceptation sociale des drones par le grand public.
Publication type Monograph
Language [French]
Other language editions [English]
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Publié aussi en anglais sous le titre : Public opinion research study on drone users’ familiarity with the new rules and the general public’s social acceptance of drones.
Publié aussi en format HTML.
« Numéro du contrat : T8053-200054/001/CY. »
« Numéro d’enregistrement : POR 059-20. »
Publishing information [Ottawa] : Transports Canada = Transport Canada,2021.
©2021
Description 1 ressource en ligne (147 pages non numérotées) + sommaire exécutif (14 pages non numérotées)
ISBN 9780660378817
Catalogue number
  • T22-248/2021F-PDF
Subject terms Drones -- Politique gouvernementale -- Canada -- Opinion publique.
Opinion publique -- Canada.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: