000 01410cam  2200301zi 4500
0019.897964
003CaOODSP
00520221107174724
006m     o  d f      
007cr |n|||||||||
008210325s2021    onca    o    f000 0 eng d
040 |aCaOODSP|beng|erda|cCaOODSP
043 |an-cn---
0861 |aAS4-7/2021E-PDF
24500|aBest practices for accessible face-to-face communication during emergencies.
264 1|a[Ottawa] : |bAccessibility Standards Canada = Normes d'accessibilité Canada, |c[2021]
300 |a1 online resource (1 unnumbered page) : |bcolour illustrations
336 |atext|btxt|2rdacontent
337 |acomputer|bc|2rdamedia
338 |aonline resource|bcr|2rdacarrier
500 |aCaption title.
500 |aIssued also in French under title: Pratiques exemplaires en matière d’accessibilité pour les communications en personne pendant les situations d’urgence.
650 0|aCommunication in services for people with disabilities|zCanada.
650 0|aCOVID-19 Pandemic, 2020-|zCanada.
7101 |aCanada. |bAccessibility Standards Canada, |eissuing body.
77508|tPratiques exemplaires en matière d’accessibilité pour les communications en personne pendant les situations d’urgence.|w(CaOODSP)9.898858
85640|qPDF|s351 KB|uhttps://publications.gc.ca/collections/collection_2021/nac-asc/AS4-7-2021-eng.pdf