Évaluation de concepts publicitaires sur les services aux nouveaux arrivants : rapport final.: Ci4-232/2022F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.907857&sl=0

Publication information
Department/Agency Canada. Immigration, réfugiés et citoyenneté Canada, organisme de publication.
Earnscliffe Strategy Group, organisme de publication.
Title Évaluation de concepts publicitaires sur les services aux nouveaux arrivants : rapport final.
Publication type Monograph
Language [French]
Other language editions [English]
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Publié aussi en anglais sous le titre : Newcomer services advertising creative testing: final report.
« Numéro de contrat : B8815-220080/001/CY. »
« Numéro d’enregistrement : ROP 027-21. »
Publishing information [Ottawa] : Immigration, Réfugiés et Citoyenneté Canada = Immigration, Refugees and Citizenship Canada, 2021.
©2021
Description 1 ressource en ligne (27 pages) +sommaire (5 pages non numérotées)
ISBN 9780660419794
Catalogue number
  • Ci4-232/2022F-PDF
Subject terms Immigrants -- Services -- Canada -- Opinion publique.
Réfugiés -- Services -- Canada -- Opinion publique.
Publicité d'État -- Canada -- Opinion publique.
Campagnes publicitaires -- Canada -- Opinion publique.
Opinion publique -- Canada.
Immigrants -- Canada -- Attitudes.
Réfugiés -- Canada -- Attitudes.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: