Service Canada : sondage sur l'expérience client 2022-2023.: Em4-23/2023F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.928389&sl=0

Publication information
Department/Agency Canada. Emploi et développement social Canada, organisme de publication.
Ipsos (Firme), consultant.
Title Service Canada : sondage sur l'expérience client 2022-2023.
Publication type Monograph
Language [French]
Other language editions [English]
Earlier edition Service Canada :
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Titre de la couverture.
Publié aussi en anglais sous le titre : Service Canada client experience survey 2022-23.
« ROP no 006-23. »
« Contrat no no CW2303967 (G9292-23-3716). »
« Fournisseur : Ipsos Limited Partnership. »
Publishing information [Gatineau, Québec] : Emploi et développement social Canada = Employment and Social Development Canada, 2024.
©2024
Description 1 ressource en ligne (216 pages) : cartes, graphiques + sommaire (26 pages), rapport de méthodologie détaillée (79 pages)
ISBN 9780660682280
Catalogue number
  • Em4-23/2023F-PDF
Subject terms Canada. Service Canada -- Service à la clientèle -- Opinion publique.
Assurance-chômage -- Canada.
Pensions de vieillesse -- Canada.
Assurance-invalidité -- Canada.
Sécurité sociale -- Canada.
Opinion publique -- Canada.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: