Étude de recherche sur l’opinion publique portant sur l’acceptation sociale de la mobilité aérienne avancée (MAA) au sein du public canadien.: T52-4/253-2024F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.935453&sl=0

Publication information
Department/Agency Canada. Transports Canada, organisme de publication.
Léger Marketing, consultant.
Title Étude de recherche sur l’opinion publique portant sur l’acceptation sociale de la mobilité aérienne avancée (MAA) au sein du public canadien.
Publication type Monograph
Language [French]
Other language editions [English]
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Publié aussi en anglais sous le titre : Public opinion research study on examining the social acceptance of advanced air mobility (AAM) by the Canadian public.
Préparée pour Transports Canada.
« Fournisseur : Léger Marketing inc. »
« Numéro de contrat : T8053-23-0132. »
« Numéro d’enregistrement : POR 060-23. »
Publishing information [Ottawa] : Transports Canada = Transport Canada, 2024.
©2024
Description 1 ressource en ligne (106 pages) + sommaire exécutif (15 pages)
ISBN 9780660708188
Catalogue number
  • T52-4/253-2024F-PDF
Subject terms Aéronautique -- Canada -- Opinion publique.
Drones -- Canada -- Opinion publique.
Avions à décollage et atterrissage verticaux -- Canada -- Opinion publique.
Avions-taxis -- Canada -- Opinion publique.
Opinion publique -- Canada.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: