Campagne d'information des électeurs pour la 45e élection générale : évaluation qualitative des communications préscrutin auprès des jeunes.: SE3-132/2024F-PDF

Permanent link to this Catalogue record:
publications.gc.ca/pub?id=9.935814&sl=0

Publication information
Department/Agency Élections Canada, organisme de publication.
Environics Research Group, consultant.
Title Campagne d'information des électeurs pour la 45e élection générale : évaluation qualitative des communications préscrutin auprès des jeunes.
Publication type Monograph
Language [French]
Other language editions [English]
Format Electronic
Electronic document
Note(s) Titre de la couverture.
Publié aussi en anglais sous le titre : Voter information campaign for the 45th general election: qualitative pre event communications testing with youth.
« Fournisseur : Environics Research. »
« Numéro de commande : CW2323470. »
« Numéro d’enregistrement : POR 025-23. »
Publishing information [Gatineau, Québec] : Élections Canada, 2023.
©2023
Description 1 ressource en ligne (vi, 52 pages) + sommaire (6 pages)
ISBN 9780660709529
Catalogue number
  • SE3-132/2024F-PDF
Subject terms Campagnes publicitaires -- Canada -- Opinion publique.
Publicité d'État -- Canada -- Opinion publique.
Élections -- Canada -- Opinion publique.
Campagnes électorales -- Canada -- Opinion publique.
Opinion publique -- Canada.
Jeunesse -- Canada -- Attitudes.
Request alternate formats
To request an alternate format of a publication, complete the Government of Canada Publications email form. Use the form’s “question or comment” field to specify the requested publication.
Date modified: