Innovation : the key to success in small firms / by John R. Baldwin. : CS11-0019/76E-PDF
This study examines the differences in strategies and activities pursued by a sample of more-successful and less-successful group of growing small-and medium-sized enterprises. Amongst other matters, it examines different functional strategies, the importance of management, human resource practices, marketing, financing, and the innovativeness of the firm.--Abstract
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.574565&sl=1
Ministère/Organisme | Statistics Canada. |
---|---|
Titre | Innovation : the key to success in small firms / by John R. Baldwin. |
Titre de la série | Analytical Studies Branch research paper series1205-9153No. 76 |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Autres formats offerts | Papier-[Anglais] |
Note(s) | The catalogue number (11F0019MPE) and ISBN (0-662-21720-9) for the print edition have been incorrectly copied in this electronic publication. Bibliography. |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : Statistics Canada February 1995. |
Description | 25p.graphs, tables |
ISSN | 1205-9153 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Small businesses |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :