Media and voters in Canadian election campaigns / Editor, Frederick J. Fletcher.  : Z1-1989/2-41-18E

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.610288&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Royal Commissions. Royal Commission on Electoral Reform and Party Financing.
Titre Media and voters in Canadian election campaigns / Editor, Frederick J. Fletcher.
Titre de la série Research studies1188-274318
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Anglais]
Note(s) Contents: Television, advertising and Canadian elections.--Media usage and political behaviour.--The importance and potential of leaders debates.--The organization of televised leaders debates in the United States, Europe, Australia and Canada.--Improving voter information about parties and candidates.
Information sur la publication Toronto and Montreal - Ontario : Royal Commissions. ©1991.
Reliure Softcover
Description 258p. : figs., references, tables ; 23 cm.
ISBN 1-55002-114-1
ISSN 1188-2743
Numéro de catalogue
  • Z1-1989/2-41-18E
Descripteurs Media
Electoral system
Elections
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :