Business strategies in innovative and non-innovative firms in Canada / by John R. Baldwin and Joanne Johnson.  : CS11-0019/73E

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.612511&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Statistics Canada. Analytical Studies Branch.
Titre Business strategies in innovative and non-innovative firms in Canada / by John R. Baldwin and Joanne Johnson.
Titre de la série Research paper series1200-5223No. 73
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Anglais]
Note(s) ¨This study investigates differences in the policies being pursued by innovative and non-innovative firms. It focuses on a broad group of strategies in marketing, finance, production, management and human resources and asks whether there are key areas in which the strategies being followed by innovative and non-innovative firms differ. It also ask how the activities of firms in each of these areas differs. Finally, it compares the performance of innovative and non-innovative firms.¨--Abstract.
Bibliography.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Statistics Canada. 1995.
Reliure Softcover
Description 38p. : graphs, tables ; 28 cm.
ISBN 0-662-21721-7
ISSN 1200-5223
Numéro de catalogue
  • CS11-0019/73E
Descripteurs Businesses
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :