Developing consumer information on sustainable community planning / prepared by Culbridge Marketing and Communications & GLPI.  : NH15-317/1999E

Cover image

This report presents key considerations for the development, marketing and distribution of consumer-oriented information materials focusing on those community planning elements over which consumers have direct influence.--Page i

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.614869&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada Mortgage and Housing Corporation.
Titre Developing consumer information on sustainable community planning / prepared by Culbridge Marketing and Communications & GLPI.
Titre de la série Research report. Healthy housing and communities series
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Anglais]
Note(s) "This report presents key considerations for the development, marketing and distribution of consumer-oriented information materials focusing on those community planning elements over which consumers have direct influence."--Page i.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Canada Mortgage and Housing Corporation 1999.
Reliure Spiral binding
Description iii, 32p. in various pagings. ; 28 cm.
ISBN 0-660-17806-0
Numéro de catalogue
  • NH15-317/1999E
Descripteurs Urban planning
Housing
Environmental management
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :