Understanding the early years : community impact on child development / by Sarah Connor and Satya Brink.  : MP32-28/99-6E

Cover image

This paper provides the background for the NLSCY (National Longitudinal Survey of Children and Youth) and the Community Mapping Study, based on an annotated bibliography, issues for studying community impacts, and the framework for guiding the research and policy strategy for the Applied Research Branch.»--Page 2

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.615016&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Human Resources Development Canada. Applied Research Branch.
Titre Understanding the early years : community impact on child development / by Sarah Connor and Satya Brink.
Titre de la série Working paperW-99-6E
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Papier
Autres formats offerts Électronique-[Anglais]
Note(s) "This paper provides the background for the NLSCY (National Longitudinal Survey of Children and Youth) and the Community Mapping Study, based on an annotated bibliography, issues for studying community impacts, and the framework for guiding the research and policy strategy for the Applied Research Branch.»--Page 2.
Bibliography.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Human Resources Development Canada. 1999.
Reliure Softcover
Description vi, 106p. : graphs, tables ; 28 cm.
ISBN 0-662-28380-5
Numéro de catalogue
  • MP32-28/99-6E
Numéro de catalogue du ministère W-99-6E
Descripteurs Child development
Community development
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :