000 00958nam  2200241za 4500
0019.644947
003CaOODSP
00520210525142625
007ta
008150407s1991    onca         f000 0 eng d
020 |a0-662-18895-0
040 |aCaOODSP|beng
043 |an-cn---
0861 |aRG23-91/1991E
1101 |aCanada. |bConsumer and Corporate Affairs Canada.
24510|aGuiding principles for environmental labelling and advertising
260 |aOttawa - Ontario : |bConsumer and Corporate Affairs. |c1991.
300 |a16p. ; |c28 cm.
500 |aN.B.: Incorrect catalogue number (RG23-91/1991F) and ISBN (0-662-96908-1) printed in this publication.
563 |aSoftcover
590 |a91-22|b1991-05-31
77508|tPrincipes directeurs sur les représentations concernant l'environnement sur les étiquettes et dans la publicité |w(CaOODSP)9.678736
7760#|tGuiding principles for environmental labelling and advertising.|w(CaOODSP)9.899995