000 01378cam  2200277za 4500
0019.694096
003CaOODSP
00520221107134506
007cr |||||||||||
008150407s2011||||xxc|||| o    f|00 0 eng d
020 |a978-1-100-17539-3
040 |aCaOODSP|beng
043 |an-cn---
0861 |aH164-132/2011E-PDF
1101 |aCanada. |bHealth Canada.
24510|aGuidance document |h[electronic resource] : |bHealth Canada and advertising preclearance agencies' roles related to health product advertising.
24610|aHealth Canada and advertising preclearance agencies' roles related to health product advertising
260 |aOttawa : |bHealth Canada |c2010.
300 |a31p.|bfigs., references
500 |aIssued also in French under title: Rôles de Santé Canada et des organismes de pré-approbation de la publicité en matière de la publicité des produits de santé.
500 |aIncorrect catalogue number (H164-132/2010E-PDF) printed in this electronic publication.
590 |a12-27|b2012-07-06
69007|aAdvertising|2gcpds
69007|aHealth care products|2gcpds
77508|tRôles de Santé Canada et des organismes de pré-approbation de la publicité en matière de la publicité des produits de santé |w(CaOODSP)9.638276
85640|qPDF|s171 KB|uhttps://publications.gc.ca/collections/collection_2012/sc-hc/H164-132-2011-eng.pdf