Report of the Auditor General of Canada to the Standing Senate Committee on Internal Economy, Budgets and Administration : administration of the Senate of Canada : FA3-83/2012E-PDF
Examined whether the Administration of the Senate of Canada has management policies and control systems in place to support Senators and the operations of the Senate in the areas of strategic and operational planning, financial management, human resources, information technology services, and security.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.695754&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Office of the Auditor General. |
---|---|
Titre | Report of the Auditor General of Canada to the Standing Senate Committee on Internal Economy, Budgets and Administration : administration of the Senate of Canada |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Autres formats offerts | Papier-[Anglais | Français] |
Information sur la publication | Ottawa - Ontario : Office of the Auditor General of Canada June 2012. |
Description | 44p.tables |
ISBN | 978-1-100-20268-6 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Senate |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :