How to make a complaint  : FC5-8/9-2013E-PDF

Cover image

All banks, and trust, loan, insurance companies, and retail associations that are federally regulated (or that are incorporated at the federal level) must have a complaint-handling process in place for individuals and small businesses. This process details how a customer may make a complaint, and it must be available in all branches of the institution, on its website, and must be sent in writing to anyone who requests it.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.698202&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Financial Consumer Agency of Canada.
Titre How to make a complaint
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Édition précédente Lodging a complaint
Format Électronique
Document électronique
Note(s) The catalogue number (FC5-8/9-2007E-PDF) and ISBN (978-0-662-45789-2) of a previous edition (2007) are copied in this electronic publication.
Information sur la publication Ottawa - Ontario : Financial Consumer Agency of Canada May 2013.
Description 4p.tables
Numéro de catalogue
  • FC5-8/9-2013E-PDF
Descripteurs Complaints
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :