000 01884nam  2200361za 4500
0019.832913
003CaOODSP
00520221107150109
007cr |||||||||||
008170223s2000    onc    |o||||f|0| 0|eng d
040 |a CaOODSP|beng
041 |aeng|afre
043 |an-cn---
0861 |aCS68-0003/64-PDF
1001 |aGaudreau, Monique.
24514|aThe challenge of collecting quality data from large enterprises |h[electronic resource] : |blessons learned from the Key Provider Manager approach = Le défi que représente la collecte de données de qualité auprès des grandes entreprises : enseignements tirés de la stratégie des gestionnaires des répondants clés / |cMonique Gaudreau and Janet Hughes.
24611|aDéfi que représente la collecte de données de qualité auprès des grandes entreprises : |benseignements tirés de la stratégie des gestionnaires des répondants clés
260 |aOttawa : |bStatistics Canada, |c2000.
300 |a8, 9 p.
4901 |aTechnical series = Série technique ; |vno. 64
500 |a"This paper was presented at the Second International Conference on Establishment Surveys (ICES - II) in Buffalo, New York, on June 19, 2000."
500 |aDigitized edition from print [produced by Statistics Canada].
500 |aTitle from cover.
546 |aFrench text follows English text.
69207|2gccst|aSurveys
69207|2gccst|aEconomic statistics
69207|2gccst|aBusinesses
7001 |aHughes, Janet.
7102 |aStatistics Canada.
792 |tThe challenge of collecting quality data from large enterprises |w(CaOODSP)9.832920
830#0|aTechnical series (Project to Improve Provincial Economic Statistics)|vno. 64|w(CaOODSP)9.831221
85640|qPDF|s2.60 MB|uhttps://publications.gc.ca/collections/collection_2017/statcan/68-0003/CS68-0003-64.pdf