Innovation : BDC ViewPoints study. : Iu133-12/2011E-PDF
"Their main reasons for innovating are business survival, differentiation in the market and business growth. Innovation tends to translate into development or improvement of services, products, markets or processes. Furthermore, most entrepreneurs would agree that information and communications technologies (ICT) can help them innovate"--Executive Summary, p. 2.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.833307&sl=1
Ministère/Organisme | Business Development Bank of Canada. |
---|---|
Titre | Innovation : BDC ViewPoints study. |
Variante du titre | ViewPoints survey on innovation – June 2011 |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | "June 2011." Issued also in French under title: Innovation : étude points de vue de BDC. |
Information sur la publication | [Montreal] : Business Development Bank of Canada, 2011. |
Description | 53 p. : ill. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Innovation Entrepreneurs |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :