Innovation : BDC ViewPoints study. : Iu133-12/2011E-PDF

"Their main reasons for innovating are business survival, differentiation in the market and business growth. Innovation tends to translate into development or improvement of services, products, markets or processes. Furthermore, most entrepreneurs would agree that information and communications technologies (ICT) can help them innovate"--Executive Summary, p. 2.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.833307&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Business Development Bank of Canada.
Titre Innovation : BDC ViewPoints study.
Variante du titre ViewPoints survey on innovation – June 2011
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "June 2011."
Issued also in French under title: Innovation : étude points de vue de BDC.
Information sur la publication [Montreal] : Business Development Bank of Canada, 2011.
Description 53 p. : ill.
Numéro de catalogue
  • Iu133-12/2011E-PDF
Descripteurs Innovation
Entrepreneurs
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :