Audit of financial, administrative and management practices : service centre - Quebec : final report / drafted by: Parks Canada Internal Audit. : R62-534/2001E-PDF

"Parks Canada Agency conducts periodic audits to ensure consistency between information and the main financial, administrative and management practices for all field units, service centres and the national office. The audit should also confirm whether due diligence is exercised in key management processes. The audit of the Quebec Service Centre was one of these compliance audits"--Summary.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.839335&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Parks Canada. Performance, Audit and Review Group.
Titre Audit of financial, administrative and management practices : service centre - Quebec : final report / drafted by: Parks Canada Internal Audit.
Variante du titre Compliance audit: Quebec Service Centre
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "December 1, 2001."
Issued also in French under title: Vérification de pratiques financières, administratives et de gestion : centre de service - Québec : rapport définitif.
Information sur la publication [S.l.] : Parks Canada Agency, 2001.
Description i, 8 p.
Numéro de catalogue
  • R62-534/2001E-PDF
Descripteurs Audit
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :