Consumer profile : China. : A74-3/109-2014E-PDF
"Rapid economic growth and development in China has produced over 300 million consumers with higher levels of disposable income and an appetite for shopping. Whether buying fresh food at the local grocery or choosing a ready-meal at the hypermarket, Chinese shoppers are becoming more demanding. It is estimated that this emerging middle class will reach 500 million people by 2020"--Executive summary, p. [1].
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.859487&sl=1
Ministère/Organisme | Canada. Agriculture and Agri-Food Canada. Market Access Secretariat. |
---|---|
Titre | Consumer profile : China. |
Titre de la série | Market Access Secretariat, global analysis report, 2292-0676 |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | "September 2014." Title from caption. "Growing Forward 2." Issued also in French under title: Profil des consommateurs : Chine. Includes bibliographical references. |
Information sur la publication | Ottawa : Agriculture and Agri-Food Canada, 2014. |
Description | 9 p. : graphs |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Consumers Retail trade Exports |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :