International and interprovincial comparisons of student cognitive achievement / Thomas T. Schweitzer. : EC12-4/1992-39E-PDF
"The evidence on the cognitive achievement of Canadian students is fragmentary and not easy to evaluate in a consistent and valid manner. In this paper we shall attempt to pull together the available data"--P. [1].
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.860852&sl=1
Ministère/Organisme | Economic Council of Canada. |
---|---|
Titre | International and interprovincial comparisons of student cognitive achievement / Thomas T. Schweitzer. |
Titre de la série | Working paper (Economic Council of Canada) ; No. 39 |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Digitized edition from print [produced by the Publishing and Depository Services Directorate]. Includes bibliographic references. |
Information sur la publication | [Ottawa] : Economic Council of Canada, 1992. |
Auteur / Contributeur | Schweitzer, Thomas T. |
Description | vii, 24 p. |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Students Performance assessment Statistics |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :