International and interprovincial comparisons of student cognitive achievement / Thomas T. Schweitzer. : EC12-4/1992-39E-PDF

"The evidence on the cognitive achievement of Canadian students is fragmentary and not easy to evaluate in a consistent and valid manner. In this paper we shall attempt to pull together the available data"--P. [1].

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.860852&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Economic Council of Canada.
Titre International and interprovincial comparisons of student cognitive achievement / Thomas T. Schweitzer.
Titre de la série Working paper (Economic Council of Canada) ; No. 39
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by the Publishing and Depository Services Directorate].
Includes bibliographic references.
Information sur la publication [Ottawa] : Economic Council of Canada, 1992.
Auteur / Contributeur Schweitzer, Thomas T.
Description vii, 24 p.
Numéro de catalogue
  • EC12-4/1992-39E-PDF
Descripteurs Students
Performance assessment
Statistics
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :