A direct test of the A-J effect : the case of Bell Canada / Jon A. Breslaw, Vittorio Corbo and J. Barry Smith. : Co22-147/1979E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.870143&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Department of Communications.
Université Concordia. Dept. of Economics.
Titre A direct test of the A-J effect : the case of Bell Canada / Jon A. Breslaw, Vittorio Corbo and J. Barry Smith.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "October 4th, 1979."
"Contract no. 0SU79-00168."
"Department of Economics and the Institute of Applied Economic Research, Concordia University, Montreal."
Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Includes bibliographical references.
Information sur la publication [Ottawa] : [Department of Communications], 1979.
Auteur / Contributeur Breslaw, Jon A., author.
Corbo, Vittorio, author.
Smith, J. Barry, 1951- author.
Description 1 online resource (21 pages)
Numéro de catalogue
  • Co22-147/1979E-PDF
Descripteurs Telephones
Utilities
Rates
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :