A teleconference system case study : the Public Service Commission of Canada / Brian Beyer, Michael Ryan. : Co36-49/1979E-PDF

"The following case study describes the Public Service Commission and its experience with teleconferencing including some historical notes, planning considerations, basic system components, system usage, orientation and promotion, evaluation, cost effectiveness and future plans"--Overview.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.879538&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Department of Communications.
Titre A teleconference system case study : the Public Service Commission of Canada / Brian Beyer, Michael Ryan.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
"A reprint."
"Appeared in Teleconferencing Media."
Includes bibliographical references (pages [8-9]).
Information sur la publication [Ottawa] : Department of Communications, March 1979.
Auteur / Contributeur Beyer, Brian, author.
Description 1 online resource (16 unnumbered pages) : illustrations
Numéro de catalogue
  • Co36-49/1979E-PDF
Descripteurs Teleconferencing
Telecommunications
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :