Consumer sensitivity to increases in the price of magazine subscriptions. : Co24-3/5-2-1986E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.884230&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Department of Communications. Program Evaluation Division.
Coopers & Lybrand Consulting Group.
Titre Consumer sensitivity to increases in the price of magazine subscriptions.
Titre de la série Research study = Étude de recherche
DOC program evaluation series
Type de publication Série - Voir l'enregistrement principal
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) "September 19, 1986."
"This study was conducted by the Coopers & Lybrand Consulting Group for the Program Evaluation Division of the Department of Communications Canada."
Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Some pages rotated in this copy.
Includes bibliographical references.
Issued also in print format.
Includes summaries in English and French.
Information sur la publication [Ottawa] : Program Evaluation Division = Division de l'évaluation des programmes, 1986.
Description 1 online resource (1 volume (various pagings)) : illustrations.
Numéro de catalogue
  • Co24-3/5-2-1986E-PDF
Descripteurs Periodicals -- Prices -- Canada.
Périodiques -- Prix -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :