Awareness and reaction to "CCA in Action" display / by Contemporary Research Centre Limited. : RG15-33/1977E-PDF

"The main purpose of this study is to measure the effectiveness of the 'road show' and to evaluate the impact of these displays on the general public. Moreover, the study was also designed to obtain information on how people go about resolving a consumer complaint"--Purpose of the Research.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.885098&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Contemporary Research Centre, issuing body.
Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
Titre Awareness and reaction to "CCA in Action" display / by Contemporary Research Centre Limited.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Information sur la publication [Ottawa] : Consumer and Corporate Affairs Canada, October 1977.
Description 1 online resource (1 volume (various pagings))
Numéro de catalogue
  • RG15-33/1977E-PDF
Descripteurs Market surveys -- Canada.
Études de marché -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :