Paper on factors and issues for a program evaluation plan for traded goods and deceptive marketing practices for Department of Consumer and Corporate Affairs / Peter Eglington Associates Limited. : RG47-53/1983E-PDF

"Because this paper is in the form of a check list of factors and issues we have not provided an Executive Summary. The paper lists 26 categories of factors and issues which appear relevant to an evaluation plan for the deceptive marketing practices programs of Corporate Affairs Canada"--Foreword.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.885367&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
Peter Eglington Associates Limited, author.
Titre Paper on factors and issues for a program evaluation plan for traded goods and deceptive marketing practices for Department of Consumer and Corporate Affairs / Peter Eglington Associates Limited.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Information sur la publication [Hull, Québec] : Consumer and Corporate Affairs Canada, Audit, Evaluation and Control Branch = Consommation et corporations Canada, Direction de la vérification, de l'évaluation et du contrôle, March 25, 1983.
Description 1 online resource (22 pages)
Numéro de catalogue
  • RG47-53/1983E-PDF
Descripteurs Deceptive advertising -- Canada -- Evaluation.
Publicité mensongère -- Canada -- Évaluation.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :