As seen on TV and heard on the radio : radio and television broadcasting, 2019. : CS11-627/2020-31E-PDF
"This infographic highlights the business operations for the radio broadcasting, television broadcasting, and discretionary and on-demand television industries. Results are from the 2019 Radio and Television Broadcasting survey"--Supplied by publisher.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.886209&sl=1
Ministère/Organisme | Statistics Canada. |
---|---|
Titre | As seen on TV and heard on the radio : radio and television broadcasting, 2019. |
Type de publication | Monographie |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Caption title. Issued also in French under title: Vu a la télé et entendu à la radio : radiodiffusion et télédiffusion, 2019 Issued also in HTML format. |
Information sur la publication | [Ottawa] : Statistics Canada = Statistique Canada, [2020] ©2020 |
Description | 1 online resource (1 unnumbered page) : colour illustrations |
ISBN | 9780660347257 |
Numéro de catalogue |
|
Descripteurs | Television broadcasting -- Canada -- Statistics. Radio broadcasting -- Canada -- Statistics. |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :