What determines the profitability of a retail gasoline outlet : a study for the Competition Bureau of Canada / LECG Canada. : Iu54-76/2006E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.886828&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme LECG Canada Ltd., issuing body.
Canada. Competition Bureau, issuing body.
Titre What determines the profitability of a retail gasoline outlet : a study for the Competition Bureau of Canada / LECG Canada.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Includes bibliographical references (page 53).
Information sur la publication [Ottawa] : [Competition Bureau Canada], March 2006.
Description 1 online resource (61 pages)
Numéro de catalogue
  • Iu54-76/2006E-PDF
Descripteurs Service stations -- Ontario -- Toronto.
Corporate profits -- Ontario -- Toronto.
Gasoline -- Prices -- Ontario -- Toronto.
Competition -- Ontario -- Toronto.
Stations-service -- Ontario -- Toronto.
Entreprises -- Profits -- Ontario -- Toronto.
Essence -- Prix -- Ontario -- Toronto.
Compétitivité (Économie) -- Ontario -- Toronto.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :