000 01834cam  2200325zi 4500
0019.887294
003CaOODSP
00520221107171650
006m     o  d f      
007cr |n|||||||||
008200512e19990315onc|||| ob   f000 0|eng d
040 |aCaOODSP|beng|erda|cCaOODSP
043 |an-cn---
0861 |aC2-629/1999E-PDF
24500|aIn-service teachers professional development models in the use of information and communication technologies : |ba report to the SchoolNet National Advisory Board / |cprepared by TeleLearning Inc. with the collaboration of Thérèse Laferriére, Alain Breuleux, Pat Baker, Ray Fitzsimons.
264 1|a[Ottawa] : |b[Industry Canada], |cMarch 15, 1999.
300 |a1 online resource (55 pages)
336 |atext|btxt|2rdacontent
337 |acomputer|bc|2rdamedia
338 |aonline resource|bcr|2rdacarrier
500 |aDigitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
500 |aIssued also in French under title: Modèles d'utilisation de la technologie de l'information et des communications pour le perfectionnement professionnel des enseignants en exercice : rapport présenté au Conseil consultatif national de Rescol.
504 |aComprend des références bibliographiques (pages 50-51).
650 0|aEducational technology|zCanada.
650 0|aTeachers|xTraining of|zCanada.
7101 |aCanada. |bIndustry Canada, |eissuing body.
7102 |aTeleLearning Inc., |eauthor, |eissuing body.
77508|tModèles d'utilisation de la technologie de l'information et des communications pour le perfectionnement professionnel des enseignants en exercice : |w(CaOODSP)9.903068
85640|qPDF|s1.43 MB|uhttps://publications.gc.ca/collections/collection_2021/isde-ised/c2/C2-629-1999-eng.pdf