Public policy for home improvements, repairs, and services : a strategic planning approach / John Miller. : RG23-162/1982E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.889869&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Consumer and Corporate Affairs Canada, issuing body.
Titre Public policy for home improvements, repairs, and services : a strategic planning approach / John Miller.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Includes bibliographical references.
Information sur la publication [Ottawa] : Consumer and Corporate Affairs Canada, March 1982.
Auteur / Contributeur Miller, John A., author.
Description 1 online resource (x, 167 pages)
Numéro de catalogue
  • RG23-162/1982E-PDF
Descripteurs Consumer complaints.
Dwellings -- Maintenance and repair.
Consommateurs -- Plaintes.
Habitations -- Entretien et réparations.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :