Sujets similaires

20 résultats pour « Canada Revenue Agency -- Customer services -- Public opinion. » trié par pertinence en ordre décroissant
  1. The lockout : communication was the key. Rv10-22/2023E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv10-22/2023E-PDF
    ISBN :
    9780660458359
    Ministère/Organisme :
    Canada. Office of the Taxpayers’ Ombudsperson, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  2. 2022-2023 official language minority community (OLMC) experiences with Canada Revenue Agency programs and services. Rv4-196/2023E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-196/2023E-PDF
    ISBN :
    9780660690124
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  3. Methodology report : 2019 service experience and Canadian Revenue Agency's outcomes research study. Rv4-139/2020E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-139/2020E-PDF
    ISBN :
    9780660351551
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  4. 2019-2020 CRA annual corporate research : qualitative findings and methodological report : final report / prepared by Narrative Research. Rv4-126/1-2020E-PDF ### Rv4-126/2-2020E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-126/1-2020E-PDF; Rv4-126/2-2020E-PDF
    ISBN :
    9780660355580; 9780660358536
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  5. 2022-2023 CRA annual corporate research - quantitative phase : final report / prepared for the Canada Revenue Agency. Rv4-126/2023E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-126/2023E-PDF
    ISBN :
    9780660487076
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  6. 2020-2021 annual corporate research (ACR) : qualitative findings and methodological report / prepared by Narrative Research. Rv4-126/1-2021E-PDF ### Rv4-126/2-2021E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-126/1-2021E-PDF; Rv4-126/2-2021E-PDF
    ISBN :
    9780660386683; 9780660386690
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  7. 2023-2024 Contact Centre focus groups : client service priorities when contacting the CRA : final report / prepared for the Canada Revenue Agency. Rv4-202/2024E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-202/2024E-PDF
    ISBN :
    9780660719306
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  8. 2021-2022 annual corporate research (ACR) - quantitative phase : final report / prepared for the Canada Revenue Agency. Rv4-126/1-2022E-PDF ### Rv4-126/2-2022E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-126/1-2022E-PDF; Rv4-126/2-2022E-PDF
    ISBN :
    9780660442105; 9780660442112
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  9. File my return - qualitative research : final report / prepared for Canada Revenue Agency. Rv4-157/1-2022E-PDF ### Rv4-157/2-2022E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-157/1-2022E-PDF; Rv4-157/2-2022E-PDF
    ISBN :
    9780660445182; 9780660445199
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF
  10. 2021 service experience and Canada Revenue Agency's outcomes research study : methodology report / prepared for: Canada Revenue Agency (CRA). Rv4-139/1-2021E-PDF ### Rv4-139/2-2021E-PDF
    Numéro de catalogue :
    Rv4-139/1-2021E-PDF; Rv4-139/2-2021E-PDF
    ISBN :
    9780660401430; 9780660401447
    Ministère/Organisme :
    Canada Revenue Agency, issuing body.
    Type de publication:
    Monographie
    Format:
    PDF

Pages de résultat

Date de modification :