Introductory guide to European markets 2000. : C86-95/1999E-PDF

"The purpose of this guide is to assist small to medium-sized Canadian tourism businesses interested in entering European markets, with particular emphasis on the United Kingdom, France and Germany"--Introduction, page 1.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.891067&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry Canada, issuing body.
Titre Introductory guide to European markets 2000.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Title from cover.
"The guide was updated by the CTC European Marketing program team as of December 2000."
Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Information sur la publication [Ottawa] : Canadian Tourism Commission = Commission canadienne du tourisme, December 2000.
Description 1 online resource (47 pages)
Numéro de catalogue
  • C86-95/1999E-PDF
Descripteurs Tourism -- Canada -- Marketing -- Handbooks, manuals, etc.
Package tours -- Canada -- Marketing -- Handbooks, manuals, etc.
Tourism -- Great Britain.
Tourism -- France.
Tourism -- Germany.
Tourisme -- Canada -- Marketing -- Guides, manuels, etc.
Voyages à forfait -- Canada -- Marketing -- Guides, manuels, etc.
Tourisme -- Grande-Bretagne.
Tourisme -- France.
Tourisme -- Allemagne.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :