The role of business networks in enhancing the competitiveness of small- and medium-size enterprises (SMEs) / prepared by Bruce Fournier, Ph.D., Hugh Munro, Ph.D., Hamid Noori, Ph.D. : Iu28-2/59-1993E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.892617&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry, Science and Technology Canada, issuing body.
Titre The role of business networks in enhancing the competitiveness of small- and medium-size enterprises (SMEs) / prepared by Bruce Fournier, Ph.D., Hugh Munro, Ph.D., Hamid Noori, Ph.D.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Information sur la publication [Ottawa] : Entrepreneurship and Small Business Office, Industry, Science and Technology Canada, March 1993.
Auteur / Contributeur Fournier, Bruce, author.
Description 1 online resource (1 volume (various pagings))
Numéro de catalogue
  • Iu28-2/59-1993E-PDF
Descripteurs Business networks -- Canada.
Strategic alliances (Business) -- Canada.
Small business -- Canada.
Réseaux d'affaires -- Canada.
Alliances stratégiques (Affaires) -- Canada.
Petites et moyennes entreprises -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :