Testing the effectiveness of internal communications surrounding the public release of "Building a more innovative economy" : final report / Price Waterhouse management consultants. : Iu37-29/1995E-PDF

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.893607&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Industry Canada, issuing body.
Price Waterhouse (Firm), consultant.
Titre Testing the effectiveness of internal communications surrounding the public release of "Building a more innovative economy" : final report / Price Waterhouse management consultants.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Digitized edition from print [produced by Innovation, Science and Economic Development Canada].
Information sur la publication [Ottawa] : Industry Canada, February 6, 1995.
Description 1 online resource (1 volume (various pagings))
Numéro de catalogue
  • Iu37-29/1995E-PDF
Descripteurs Canada. Industry Canada.
Communication in organizations -- Canada.
Personnel management -- Canada.
Communication dans les organisations -- Canada.
Personnel -- Direction -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :