2005 Social Sciences and Humanities Research Council of Canada client satisfaction benchmarking survey : final report / prepared for Corporate Performance, Evaluation and Audit Division, Social Sciences... : CR22-117/2005E-PDF

"This report presents the results of a survey of SSHRC clients which informs this service improvement process. It deals with reactions to the following services: the Electronic Application Submission System; the Electronic Submission of Final Research Reports; the Web site; the SSHRC Helpdesk; the service offered by SSHRC staff"--Executive summary, page v.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.893922&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Social Sciences and Humanities Research Council of Canada, issuing body.
Circum Network (Firm), consultant.
Titre 2005 Social Sciences and Humanities Research Council of Canada client satisfaction benchmarking survey : final report / prepared for Corporate Performance, Evaluation and Audit Division, Social Sciences and Humanities Research Council.
Variante du titre 2005 SSHRC client satisfaction benchmarking survey : final report
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Sondage de référence 2005 sur la satisfaction des clients du Conseil de recherches en sciences humaines du Canada : rapport final.
Information sur la publication Ottawa, Ontario : Social Sciences and Humanities Research Council of Canada, June 16, 2005.
Description 1 online resource (vi, 33 pages)
Numéro de catalogue
  • CR22-117/2005E-PDF
Descripteurs Surveying -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :