Attitudes and opinions towards commercial radio in Canada : final report / prepared for the Canadian Radio-television and Telecommunications Commission. : BC92-112/2021E-PDF

"The purpose of this public opinion research (POR) was to better understand Canadians' attitudes, opinions, and behaviours as they relate to radio habits and listening and satisfaction with the listening experience and commercial radio"--Page 6.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.895064&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canadian Radio-television and Telecommunications Commission, issuing body.
Ipsos (Firm). Public Affairs, issuing body.
Titre Attitudes and opinions towards commercial radio in Canada : final report / prepared for the Canadian Radio-television and Telecommunications Commission.
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Issued also in French under title: Attitudes et opinions à l’égard de la radio commerciale au Canada : rapport final.
"Supplier name: Ipsos Public Affairs."
"Registration Number: POR 090-19."
Information sur la publication Ottawa, Ontario : Canadian Radio-television and Telecommunications Commission = Conseil de la radiodiffusion et des télecommunications canadiennes, January 2021.
©2020
Description 1 online resource (60 pages) : colour illustrations + summary (8 pages)
ISBN 9780660370521
Numéro de catalogue
  • BC92-112/2021E-PDF
Descripteurs Radio broadcasting -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :