Post - ACET - COVID public health measures campaign evaluation : methodological report / prepared for Health Canada. : H14-364/2021E-PDF

"HC and PHAC is looking to assess the impact of its COVID‐19 Public Education campaign to date in raising awareness, motivating interest, and generating engagement with federal information and resources about the virus at Canada.ca/coronavirus through various sub‐campaigns"--Research objectives, page 2.

Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.898944&sl=1

Renseignements sur la publication
Ministère/Organisme Canada. Health Canada, issuing body.
Ipsos (Firm). Public Affairs, consultant.
Titre Post - ACET - COVID public health measures campaign evaluation : methodological report / prepared for Health Canada.
Variante du titre Post-seasonal COVID public health measures campaign evaluation
Type de publication Monographie
Langue [Anglais]
Autres langues publiées [Français]
Format Électronique
Document électronique
Note(s) Cover title.
"January 2021."
Issued also in HTML format.
"Supplier name: Ipsos Public Affairs."
"Contract Number: HT372-204271/001/CY."
"Registration number: POR 105-20."
Issued also in French under title: Évaluation de la campagne de mesures de santé publique contre la COVID - post OECP : rapport méthodologique.
Information sur la publication Ottawa, ON : Health Canada = Santé Canada, 2021.
©2021
Description 1 online resource (17 pages) + 1 executive summary (3 pages)
ISBN 9780660385358
Numéro de catalogue
  • H14-364/2021E-PDF
Descripteurs COVID-19 (Disease) -- Government policy -- Canada -- Public opinion.
Advertising campaigns -- Canada -- Public opinion.
Public opinion -- Canada.
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.
Date de modification :