000 01664nam  2200325zi 4500
0019.908305
003CaOODSP
00520221107181626
006m     o  d f      
007cr |||||||||||
008220221t20222022onco    ob   f100 0 eng d
020 |a9780660421742
040 |aCaOODSP|beng|erda|cCaOODSP
043 |an-cn---
0861 |aH169-13/2022E-PDF
24500|aChallenges in the antimicrobial business model and potential incentives to increase access and promote innovation : |bBest Brains Exchange summary report.
264 1|aOttawa, ON : |bHealth Canada = Santé Canada,|c2022.
264 4|c©2022
300 |a1 online resource (ii, 54 pages) : |bcolour photographs
336 |atext|btxt|2rdacontent
337 |acomputer|bc|2rdamedia
338 |aonline resource|bcr|2rdacarrier
500 |aIssued also in French under title: Défis du modèle commercial des antimicrobiens et le rôle potentiel des mesures incitatives pour améliorer l'accès et promouvoir l'innovation : rapport sommaire sur le séance d’échange Meilleurs Cerveaux.
504 |aIncludes bibliographical references (pages 52-54).
650 0|aAnti-infective agents industry|zCanada|vCongresses.
650 0|aAnti-infective agents industry|vCongresses.
655 7|aConference papers and proceedings|2lcgft
7101 |aCanada. |bHealth Canada, |eissuing body.
77508|tDéfis du modèle commercial des antimicrobiens et le rôle potentiel des mesures incitatives pour améliorer l'accès et promouvoir l'innovation : |w(CaOODSP)9.908306
85640|qPDF|s1.60 MB|uhttps://publications.gc.ca/collections/collection_2022/sc-hc/H169-13-2022-eng.pdf