High school graduation rates in Canada, 2016/2017 to 2019/2020 / by Nikola Elez, Klarka Zeman. : CS81-599/17-2022E-PDF
"This fact sheet presents the most recent information about on-time and extended-time high school graduation rates in Canada. While this measure will not reflect whether youth ultimately graduate from high school during their lifetime, it does provide policy-makers and researchers with information on how youth progress through their secondary level studies and if they complete them within the expected amount of time"--Provided by publisher.
Lien permanent pour cette publication :
publications.gc.ca/pub?id=9.914902&sl=1
Ministère/Organisme | Statistics Canada, issuing body. |
---|---|
Titre | High school graduation rates in Canada, 2016/2017 to 2019/2020 / by Nikola Elez, Klarka Zeman. |
Titre de la série | Education indicators in Canada : fact sheet, 1709-8653 ; No. 17 |
Type de publication | Série - Voir l'enregistrement principal |
Langue | [Anglais] |
Autres langues publiées | [Français] |
Format | Électronique |
Document électronique | |
Note(s) | Title from cover. Issued also in HTML format. "Release date: October 20, 2022." Issued also in French under title: Taux d'obtention du diplôme d'études secondaires au Canada, années scolaires 2016-2017 à 2019-2020. Includes bibliographical references. |
Information sur la publication | [Ottawa] : Statistics Canada = Statistique Canada, 2022. ©2022 |
Auteur / Contributeur | Elez, Nikola, author. |
Description | 1 online resource (8 pages) : graphs. |
ISBN | 9780660452432 |
Numéro de catalogue |
|
Numéro de catalogue du ministère | Catalogue no. 81-599-X – No. 17 |
Descripteurs | High school graduates -- Canada -- Statistics. High school graduates -- Statistics. |
Demander des formats alternatifs
Pour demander une publication dans un format alternatif, remplissez le formulaire électronique des publications du gouvernement du Canada. Utilisez le champ du formulaire «question ou commentaire» pour spécifier la publication demandée.- Date de modification :